Wednesday, December 30, 2015

Review: Geo Holicat Cutie Cat Brown [ Sponsored ] LoveShoppingholics

image Here is another circle lens review sponsored by LoveShoppingholics. Last time I have reviewed the Geo Big Grang Grang Gray, now is the turn for Geo Holicat Cutie Cat Brown. Geo Holicat is a monthly lenses, usually Geo brand has yearly disposal time. There are 5 colors available: Sexy Gray, Lovely Choco, Cutie Brown, Barbie Hazel and Funky Blue. Mine is Cute Brown, I chose the Cutie Brown because it has the prettiest and cutest pattern among them. ^^


Lens Description:

Brand: Geolica
Origin: Korea
Diameter: 14.5mm
Base Curve: 8.7mm
Water Content: 42%
Life Span: 1 month disposal 
Price : USD 17.90 ( buy here )

image Packaging image

It comes in a blister packaging, the box contains 1 pair (2 pcs) of lenses with the same prescription. So if you have different prescription, u need to buy 2 box of lenses. 


Blister packaging, make it easier to take the lenses out XD, no need extra power to open compare with vial bottle packaging >3< do you think so?

 image Color and Pattern image


It has pretty pattern and vibrant brown color.  My eyes are dark brown, and these lenses show up really nice but still looks natural. They also make my eyes look bright and more beautiful, but maybe some of you will think that the lenses look unnatural a little bit. The pattern itself is look like a cat's fur imo.

image Enlargement image

They make my eyes bigger and really look like a cat eyes. With 14.5mm in diameter they give enough enlargement because of the black rim. I love it ^^

image Comfort image

These lenses are very comfortable! I don't even notice that I'm wearing them. Considering these are monthly lenses, they are more comfy compare to yearly lenses. I can wear them up to 6-8 hours with drops.

image Overall image

I like these lenses, its really make dolly effect and give big enlargement to my eyes. It really comfy and amazing ^^


image Like :

image pretty pattern and color
image comfortable
image make my eyes bigger

image Dislike:

image monthly life span


 Where to buy?


Now the have Christmas and New Year Sale on their website.

See yaa~~ on my next post ^^



Saturday, December 26, 2015

Haul: November Mini Haul

image It has been a while I didnt update my blog recently. I’ve been really really busy these days T.T Now is rainy season here, almost no sun everyday.  It make me lazy to do anything haha. But today I wanna share my small haul in last November.  I didnt shop many recently, I save money for my trip abroad haha.  But I bought some haul this end of year T.T omg I need to save some money more. Haha okay So here are some of my haul last month.


image Apieu X Doraemon Air Fit Cushion Set – Christmas Edition  image


After their regular edition of Doraemon, on holiday season Apieu launched Doraemon Xmas Edition. I just purchased the Cushion special set. I think I will start to collect bb cushion haha.

image Tony Moly Backstage Gel Eyeliner – Black image

It has been long time I didnt wear gel liner, so I decide to buy gel liner since it easier to use than other type of eyeliner. At first I wanna buy Innisfree Eco Gel Eyeliner in brown color, but always out of stock. I’ve been tired of waiting, so I just order eyeliner  that available on that shop. I chose Tony Moly Backstage Gel Eyeliner  in black color. This are the most favorite gel eyeliner of many bloggers around the world. So, I will give it a try ^^

image Etude House My Beauty Tool Brush Eyeliner & Eyebrow image

I really love Etude House brushes >3< coz it has pink wand haha. Actually I already bought the eyeliner brush, but I lost it and forget where I put it T.T so i decide to repurchased it. I also bought the eyebrow brush, I use eyebrow powder recently. The brush is really inconvenient to use, so I bought brush from Etude House.

image Etude House – Lovely Etty Hair Band image

Hahaha bought this because of the cuteness ^^. I also need a hair band when washing my face.  This is really adoreable and lovely right? Hehe

image SNP – Animal Character Mask  image

Got this mask from Fasyen.  Nowdays animal character is really popular among the bloggers, since it really cute and look cool to take a selfie XD. Im really happy that I can try this mask , I got mine the Panda and Otter.

Thats all of my haul, thanks for reading  guys ^^


See yaa ~~~ on my next post ^^